Skrzynia plyometryczna – Wodoodporna!

 

Skrzynia o trzech różnych bokach umożliwia wykonywanie ćwiczeń na trzech różnych wysokościach!

30 cm / 40 cm / 50 cm

  • Ściany skrzyni wykonane są z wysokiej jakości sklejki wodoodpornej o grubości 18 mm.
  • Powierzchnia antypoślizgowa o strukturze plastra miodu.
  • Skrzynia wykonana bardzo solidnie.
  • Złożona metodą puzzli powoduje baaardzo długą żywotność skrzyni.
  • Przy montażu zastosowany klej wodoodporny i aż 44 wkręty żeby trening był jeszcze bardziej bezpieczny!

Skrzynię i inne ciekawe rzeczy znajdziesz na etra.plus

__________________________________________

Producent: DREWMAT Sp. z o.o.

Adres sklepu: etra.plus

__________________________________________

Ćwiczenia plyometryczne mają za zadanie polepszyć różne cechy ćwiczącego:

  • siłę wyskoku,
  • siłę rzutu,
  • szybkość,
  • kondycję,
  • moc…

Główne mięśnie zaangażowane w ruch:

  • mięsień czworogłowy uda
  • mięsień pośladkowy
  • przywodziciel długi
  • przywodziciel krótki
  • przywodziciel wielki
  • mięśnie brzucha
  • mięsień dwugłowy uda
  • mięsień półścięgnisty
  • mięsień półbłoniasty
  • mięsień brzucha

– Przykładowe ćwiczenie –

  1. Ustaw się w pozycji półprzysiadu. Nie stawaj za blisko ani za daleko skrzyni.
  2. Wyprostuj się, napinając brzuch i pośladki, i przygotuj się do skoku.
  3. Następnie ugnij kolana i dynamicznie wyskocz w górę, podciągając kolana wysoko.
  4. Wyląduj na skrzyni w pozycji przysiadu – uważaj, by całe stopy stały na podwyższeniu i wyprostuj się na chwilę w pozycji zanim zeskoczysz z powrotem na dół.

Box jump’y to jedno z najbardziej popularnych ćwiczeń na zajęciach Crossfit, ponieważ podczas skoków na skrzynię mięśnie są obciążone, a następnie szybko napinane przy użyciu siły i elastyczności, dzięki którym można skakać wyżej, biegać szybciej, rzucać dalej albo uderzać mocniej.

Można dołączyć do treningu skoki przez skrzynię, ponieważ zwiększają jego intensywność.

Skrzynia plyometryczna – Wodoodporna!
Tagged on:                         
allegro logo